beaudinee.reismee.nl

Januari

heyy iedereen daar ben ik eindelijk weer na iets langer dan een maand, sorry had het een beetje druk.

als eerste wou ik zeggen ik ben sinds gister 5 maanden in canada, yeah dus ben op de helft en heb nog 5 maanden om te gaan gelukkig want ik wil nog lang niet naar huis. sorry voor de menen in nl die me terug willen hebben.

wat ik jullie nog niet heb verteld is dat de maand November, December en een klein beetje Januari erg veel stress was in het huis vanwege mijn Host-siter uit Turkije. ze had wat problemen met mij en ook met wat andere mensen vanwege dat was er erg veel stress en deden niks meer samen vaak was iedereen in der kamer mij host-sister, het was gewoon niet gezellig. wat vaak ook was dat mijn host-sister heel blij kan zijn en dan opeens in 5 min super boos en je wist gewoon niet meer wat je wel kon zeggen en wat niet. na ook wat gesprekken met de organisatie en met mij host-mom en mijn candese host-sister over hoe het nu moet gaan, wat ik er van vind en wat me ouders van vonden van die probleem. na paar weken is er besloten dat ze moest gaan verhuizen want het kon zo niet meer. ze is uiteindelijk begin Januari verhuist naar een tijdelijk gezin en gaat deze week verhuizen naar haar nieuw gezin voor het nieuwe semester. ik spreek haar zelf niet meer zo vaak, komt ook vanwege wat allemaal is gebeurd. ondanks wat er allemaal is gebeurd heb ik soms nog wel leuke tijden met haar gehad maar het was gewoon beter voor de hele familie dat ze naar een andere gezin ging.na al dit drama ben ik met mijn canadese host-sister naar feestje gegaan waar allemaal vrieden waren en het was suppper leuk, iedereen was blij, geen stress en was goed dat ik dit effe had na de afgelopen weken. uiteindelijk waren we om 12:30 thuis en zaten nog heel lang te kletsen en te gekke dingen te doen en sliepen pas om 4:30. werd natuurlijk as always weer vroegg wakker en was echt ene spook de hele dag en mijn host-familie zat er ook de hele tijd fun van te maken :).

op school gaat het ook nog steeds erg goed en had afgelopen examens om mijn 1ste semester af tesluiten. ik had allen Engels en Math en heb voor engels 88 procent gehaald op mijn examen en afgesloten met 91 procent :), helaas weet ik wiskunde nog niet. op 1 feb ben ik begonnen aan mijn 2de semster en heb Global History 12, Accounting 11, Sociology 12 and Communications Technology 11. de vakken zijn best leuk wel veel lezen en werk dat we moeten, dus hoop niet te veel huiswerk.

de laatste paar weken zijn best rustig geweest en lekker relax wat erg fijn en met vriendinnen gewoon gehand hier thuis. kommende zaterdag hebben we een feestje hier thuis voor de nieuwe exchange students met wat Candese mensen zodat ze wat Candese gaan ontmoeten, wat erg belangrijk is.

afgelopen zaterdag is mijn nieuwe host-sister uit italië aangekomen voor het semester. ze is erg aardig en heeft super veel energie, ik hoop dat dit een betere match gaat worden dan met mijn oude host-sister. verder komt nu alles weer een beetje op gang want na onze examens hadden paar dagen vrij want had maar 2 examens. dus voor iedereen is het best weer hard om terug te gaan naar normale school dagen hihihi maar ja dat is het leven.

ik heb het nog steeds erg naar mijn zin en me ouders weten dat ik nog lang niet huis wil soms heb je van die dagen dat je wilt voor maar 1 dag om iedereen te zien en wat dingen te eten die je mist maar daarna wil je weer graag terug naar Canada. gelukkig heb ik nog 5 maanden en ga ik er heel erg van geniet ook heb ik erg zin in 27 april want dan komen mijn ouders op bezoek YES, dan zie ik ze eindelijk weer in het echt en kan ik weer knuffelen en zeker die lekker grote knuffels van papa krijgen. ik mis pippa ook best wel maar die ga ik ook weer snel zien voor ik het weet ben ik weer terug in Nederland.

voor iedereen ik vlieg op 1 juli terug naar nederland en ben waarschijnlijk op 2 juli om 15:30 op nederlands bodem dus mensen zet dat vast maar in je agenda!

ik spreek jullie over paar weken weer :).

ik hou van jullie pap & mam.


Reacties

Reacties

Cary

Hé Beaudine,
Weer leuk om iets van je te horen,???? gelukkig houd je vader mij op de hoogte tijdens het golfen. Gelukkig is de tijd met jou turkse host-sister achter de rug, maar dat hoort ook bij het leven, maar is wel zonde van de tijd,energie en sfeer.????
5 maanden time flys, jij heb het gelukkig goed naar je zin, top alleen voor je ouders mag de tijd versneller wel aan???? en kunnen niet w8ten tot april.
Hier bij ons gaat alles lekker, van mij mag het weer lente worden ????heb weer zin aan mooi weer.
Ga zo weer golfen met je vader, take care en toi,toi,toi ???? met je aankomende examens.
Grtz Cary ????

Mama

Lieve meid, de sfeer is duidelijk verbeterd en daardoor een stuk relaxter. We hebben enorm zin om jou en jouw familie te zien en natuurlijk vrienden, school en de omgeving. Geniet ervan en tot op FB, whatsapp ?

Monique

Hey Beaudine,

Wat leuk om weer een blog van je te lezen. Tegelijkertijd lees ik dat je een heftige periode hebt gehad. Ik ben blij voor je dat er een oplossing gevonden is en dat de rust inmiddels terug is gekeerd. Ik hoop voor je dat je het met jouw nieuwe Italiaanse host-sisser goed kunt vinden. Kunnen jullie nog van veel leuke dingen genieten.
Ik begrijp dat je het erg naar je zin hebt maar het is volgens mij nog steeds de bedoeling dat je terugkomt hoor:-)
Ik hoorde van jouw ouders dat zij binnenkort nog langskomen. Wat onwijs leuk. Morgen gaan wij toevallig op visite. Ik zal Pippa een knuffel geven....als dat lukt:-))
Geniet nog en ik lees jouw volgende blog weer!

X
Monique

Mandy

Hey Beaudine!
Wat leuk weer om een blog te lezen, zijn we weer meer op de hoogte van je grote avontuur in Canada. Gelukkig dat de niet zo leuke periode nu is afgesloten en dat het nu weer leuk is en dat de sfeer beter is. Heel erg veel succes met school! En heel erg veel plezier! We spreken elkaar weer! X x x

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active