beaudinee.reismee.nl

heel veeel sneeuw!

Hey iedereen daar ben ik weer na een maand.

Ik heb de afgelopen tijd weer veel dingen meegemaakt. Als eerste heb ik afgelopen maand niet heel veel school gehad want eerst kwamen we terug van onze examens en kregen we onze nieuwe vakken te horen wat nog steeds erg goed allemaal. De laatste paar weken hadden we amper school vanwege veel snow days. Paar hadden we vrij omdat de wegen gewoon onveilig waren om met de bussen te rijden en hebben ook een heftige sneeuwstorm gehad en hadden in 2 dagen 100 cm sneeuw en de dagen erna kregen we nog steeds elke dag heel veel sneeuw. je kon de eerste paar dagen nergens heen want ze waren bezig met de wegen schoonmaken. Zelfs de government en andere banen waren dicht wat niet snel gebeurd maar het was zo heftig. En we kregen ook nog paar keer vrij vanwege de teacher strike gingen ze protesten wat nu eindelijk voorbij is dus we kunnen ook weer sporten spelen, clubs en extra hulp met je vakken.

Verder was er ook nog een feestje bij mij thuis voor de nieuwe exchange students zodat we elkaar beter kunnen leren kennen en dat ze canadian people kunnen ontmoeten want daar hebben veel exchange students problemen om naar ze toe te gaan en dan proberen vrienden te worden, het was een erg geslaagd feestje en sommig hebben nu al canadian vrienden wat erg leuk is voor hun want zo haal je nog uit je exchange year.

Laatst ben ik ook met mijn vriendin naar halifax geweest (dat is de hoofdstad van nova scotia) dat is ongeveer 30 min van ons af, wat erg gezellig wat lekker geshopt en geklets. Derna zijn we ook nog effe naar de mall gegaan en toen bleef ik bij haar slapen lekker veel films gekeken op netflix en ze heeft zo’n leuk hondje net een mini versie van pippa hihihi.

Afgelopen week was het weer sinds 5 weken een eerste volle schoolweek wat weer wennen was voor iedereen maar ja dat is school. Ook ben ik op zondag wezen skiën met alle exchange students en ook van andere scholen, wat heel erg leuk was en ik kon gewoon vrij skiën met de mensen die kunnen skiën en het waren nog best wel goede en steile heuvels natuurlijk nooit zoals oostenrijk, frankrijk, etc maar het was nog steeds erg leuk. Het was alleen wel ontzettend koud -10 maar met de harde windkracht was het nog kouder en je kon je gezicht gewoon niet meer voelen en deed zoveel pijn ondanks dat heb ik een hele leuke dag gehad met alle exchange students en met mijn canadese host sister die was ook mee.

Verder doe ik veel dingen met me vrienden, ze komen vaak naar ons huis en hangen gewoon wat in the basement of we gaan naar tim hortons, mac donalds of gewoon lekker rond rijden of winkelen want daar houden we van hihihi.

Deze week wordt ook een leuke week want ik ben JARIG, ik heb er heel veel zin in om me verjaardag hier te vieren met mijn tweede familie en me ouders hebben ook een pakketje opgestuurd :) en volgende week neem ik wat vriendinnen mee voor een birthday diner en we hebben ook nog is Vakantie volgende week. We hebben weer erg geluk gehad de afgelopen paar weken met veel vrij hebben en nu alweer bijna vakantie hebben.

Ook zie ik me ouders weer over paar weken, waar ik erg veel zin in heb en hun kijken der erg naar uit :).

Dit was mijn blog dan weer ik hoop dat jullie het leuk gevonden hebben en vaak wil ik wel meer vertellen maar ik vergeet heel veel dingen naar paar weken wat ik ook alweer allemaal heb gedaan. Ik zie jullie weer over een maand.

Loveyou pap & mam.

Reacties

Reacties

Cary

He Beaudine,
Leuk weer iets te lezen van al je belevenissen. Goed Pm te lezen dat je het helemaal naar je zin hebt???? Het lijkt wel vakantie, maar dat moet ook hoop dat je met de resultaten van je studie ook tevreden bent. Wens jou in elk geval een hele fijne verjaardag met heeeel veeel cadeaus????????

Take care
Cary

mamma

hai meis, gisteren hadden we het nog over dat je weer eens een blog moest schrijven en jawel daar is ie weer :) We kijken inderdaad uit naar onze trip naar jou en je 2de familie, eindelijk zien we de mensen en locaties waar jij het steeds over hebt. Overmorgen ben je jarig, cadeau zie je op de app en natuurlijk mag je nog het andere cadeau kopen (of je wacht tot wij er zijn). Nu lange dagen op school dus veel chillen na school.
Tot je volgende bericht
xxx mamma

Monique

Hey Beaudine, leuk om weer een bericht te lezen. Tegelijkertijd denk ik dat het ineens toch wel heel snel gaat. Vreemd hè. Zo te horen hebben jullie heel veel sneeuw gehad. En wij alweer trots op een dagje 10 centimeter sneeuw waarvan we hebben kunnen genieten. Wat leuk dat je geskied hebt.
Ik lees dat je deze week jouw verjaardag viert. Bij deze alvast van harte gefeliciteerd en dat het een hele bijzondere dag mag worden. Op deze manier maak je het maar eenmaal mee.
Ook aftellen tot je ouders komen. Ik ben erg benieuwd hoe zij het vinden. Leuk dat ze je komen bezoeken dat dat jij ze daar alles kan laten zien.
Nogmaals, geniet van je verjaardag XX

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active