beaudinee.reismee.nl

eerste weken in Canada

Heey iedereen,

Eindelijk mijn eerste blog nu ik hier in Canada ben. Ik ben hier nou ruim 2 weken. Ik Had het in het begin erg moeilijk miste me ouders heel erg en ook een beetje me vrienden want je kent niemand en gaat wonen in een gezin die je niet kent maar na ongeveer 1,5 week voelde ik me al wel wat beter. Nu voel ik me ook meer thuis gesetteld en mis iedereen ook minder :). School gaat best goed, ik heb wel wat vakken geruild. Dus nu heb ik: english, math at works, yoga and biology. Is best grappig om yoga te hebben als vak. met het Engels gaat ook wel goed, het meeste snap ik op school dus dat is wel heel fijn. De eerste week dat ik hier was hadden we niet veel gedaan. We waren naar de mall geweest om wat inkopen te doen moest namelijk nog alle toiletdingen enzo kopen. Er waren soms nog wat vrienden van hilarie ( mijn hostsister) dus dat was gezellig en heb al 2x kampvuur gehad. We hadden ook een introductie op school en 2 dagen les, we deden niet veel, het was meer beetje uitleg van wat we het semester gaan doen en elkaar een beetje leren kennen. De tweede week was het een volledige week school, was best zwaar. Heb elke dag van 09:15 tot 15:25 les, lange dagen. We deden nu wel echt dingen in de les, leuk want ze doen het bij de meeste vakken anders dan in nl. Hadden ook nog brandoefening 2x op een dag. In het weekend waren we zaterdag naar de football game geweest, was erg leuk en s'avonds nog met wat mensen wezen zwemmen bij een goede vriend van mijn gastouders. Op zondag had ik geholpen met salsa maken (alle groente snijden) en s'middags waren we nog naar familie geweest. De derde week is nog steeds bezig maar ik ben deze week wel heel moe, ze zeiden al dat je dat kan krijgen vanwege dat je de hele tijd Engels hoort en moet vertalen. Heb ook mijn eerste toets gehad van wiskunde, was best goed dus hoop ook een goed cijfer:). Verder heb ik deze week nog niet super veel gedaan. Ik ga dit weekend ook mijn Canadese nummer regelen voor vrienden hier en volgende week maandag avond en dinsdag heb ik camp met alle Exchange students in deze regio, erg zin in. En ik ga over 2 weken naar Toronto:), super veel zin.

Is weer een lange blog geworden dus stop maar weer is, ik schrijf over paar weken weer een blog.

Xxxxxb ( hou super veel van jullie papa en mama)

je kan als je wilt je bij de begin pagina je emial invullen, dan krijg je elke keer een melding als ik een nieuwe blog heb geschreven ;).

Reacties

Reacties

Gezanne

Erg leuke blog van jou en alles eerlijk omschreven ????????
Op naar een volgende blog

Gezanne

De vraagtekens waren eigenlijk een duim omhoog, maar ja je snapt het wel

Mandy

Hey Beaudine!
Ik heb gelijk mijn mail adres ingevuld.
Super leuk om je blog te lezen, gaaf om te lezen wat je allemaal meemaakt daar. Dus ik blijf je volgen!
Veel plezier nog Meis! Dikke kuss van ons x x x

Stephanie

Hey Beaudine ! ,
Super leuk om te lezen hoe het daar gaat en hoe je allles beleefd en mee maakt! Ik blijf je ook volgen!
Heel veel plezier en we snappen????????!
???????? xxx van ons!

Stephanie

Die vraag tekens waten bij mij poppetjes maar die pakt hij dus niet haha. Xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active