beaudinee.reismee.nl

mijn dagelijks leven hier.

heyy iedereen,

daar ben ik weer na ongeveer 3 weken. de afgelopen weken waren vooral gewone weken met soms wat speciale dingen ertussen en dat ga ik aan jullie nu vertellen.

als eerste het school feest was erg leuk en heeeel warm, we hadden thuis met mij hostsisters en vriendinnen ons klaar gemaakt en pizza gegeten. ik vond het schoolfeest erg leuk met al mijn vriendinnen wat ik wel raar vind het hier van 7 tot 10 uur (best vroeg) maar ondanks dat het was leuk. de volgende dag mochten we gewoon naar school en iedereen was brak, gelukkig was he pjama dag dus kon je in je pyjama of joggingpak naar school lekker comfy en ik had ook met mijn ouders gefaced- timed omdat me moeder jarig was en het was erg fijn om ze te spreken en toch nog beetje de verjaardag samen te vieren. in het weekend hadden we niks gedaan alleen beetje uitgerust. de week erop gingen we met alle exchange die wouden "apple picking" naar de valley op woensdag, in de ochtend regende toen we in de bus waren maar gelukkig toen we op bestemming aankwamen was het droog. eerst waren we bij een plek waar je moet poppen die een pompoenen hoofd hadden en gekke kleden op de foto en dat was langs de weg derna gingen we lucnehn en kregen we hotdogs en een corn en ook schep ijs :). na de lunch gingen we eindelijk naar de corn mais en apple picking bij Noggins Farm. de corn mais is een dolhof in een veld vol corns het was erg leuk om alle dingen op te zoeken en ik was met mijn groepje als eerste eruit "yeah", we moesten wel best lang wachten tot de andere eruit waren veel waren verdwaald na de corn mais gingen we apple picking en reden met een tractor naar de boomgaarden, het was erg leuk om te zien hoe ze hier appels verbouwen ze doen het anders dan in Nederland waar ik mijn zomerbaantje had. we mochten een klein tasje vullen met appels en je kon 2 verschillende appels plukken ( ik had ook stiekem tussen het plukken al 5 appels gegeten, ze waren zo lekker en fris). na het plukken mochten we met de bus weer anderhalf uur terug rijden naar onze school, iedereen was best moe dus sommige sliepen. muziek luisteren en soms kletsen. uiteindelijk bij school had mij hostmam me opgehaald en lekker gegeten en vroeg naar bed gegaan omdat ik zo moe was en volgende dag een biologie toets had ( de toets is goed gegaan). op donderdag nog met mijn hostsiter (Hilarie) naar de football game geweest, het was erg leuk helaas hebben ze dik verloren en het was wel een beetje frisjes dus zaten lekker met een fleece deken te kijken, heb wel veel lol gehad, op vrijdag waren der wat vrienden over en hadden we wat games gedaan en naar supermarkt geweest voor eten met 6 personen in een sportcar is best krap maar wel heel grappig. op zaterdag waren er ook weer vrienden alleen die avond beetje laat naar best gedaan (3:30) wat ik de volgende dag best wel merkt dus zondag alleen gefaced-timed met ouders en een beetje bijgeslapen. afgelopen week was het best rustig, het was gewoon een normale school week we hadden vrijdag vrij waar iedereen zo blij me was en ik ook want had het echt effe nodig een lang weekend want hier hebben ze geen herfstvakantie. ik ben op mijn vrije dag wezen shoppen met wat vriendinnen helaas was de stroom uitgevallen in de mall door een auto ongeluk en zou het best lang duren tot de stroom terug zou komen zeiden en op het moment dat we weg wouden gaan was de stroom weg dus konden we nog een klein uurtje shoppen voor we met de bus terug moesten naar huis. toen we thuis kwamen gingen we gelijk we weg want we gingen naar de Footbal auction voor supporten van mijn hostsiters neefje die in het team zit en omdat familie het organiseerde. het was erg druk want bijna het hele Football team was er en familie van hun maar het was erg leuk en als avondeten had ik fish and chips wat erg goed was maar veel te veel :). ik heb dus een hele leuke dag gister gehad en vandaag (za) is het een beetje uitrustdag en wat klusjes doen en morgen ook en dan der na begint er weer een volle schoolweek en maandag is het Halloween hier wat veel groter wordt gevierd dan in nl, ik ga zelf eerst langs huizen wat mijn hossister en ja we zijn best oud voor dat maar wat maakt dat uit en der na naar de Football game want de organisatie heeft een game op Halloween gepland wat best dom is maarja wordt vast een leuke avond en de rest van de week heb ik nog niks gepland maybe in het weekend nog wat met vrienden wat doen. ik wens iedereen een fijne dag vanuit het stormachtig Canada en ik maak over paar weken weer een blog.

xxxxx hou van jullie Pap en Mam

Reacties

Reacties

Gezanne

Een kort verhaal wordt het nooit ???? Je maakt genoeg mee, op naar de volgende blog

Gezanne

Je jawel hoor, de vraagtekens waren uiteraard een smilie die knipoogt

Esther

Super leuk je te volgen moppie tot de volgende blog leuk!!!

Monique

Wat maak je toch een leuke dingen mee. Echt bijzonder om het op afstand te volgen. Erg leuk!!

Mandy

Hey Beaudine!
Super leuk weer om je blog te lezen.
Leuk om te lezen wat je allemaal meemaakt.
Blijven we goed op de hoogte van je avontuur in Canada.

Heel erg veel plezier nog!
Groetjes van ons en dikke kuss van Fleur en Finn x x x

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active