beaudinee.reismee.nl

ouders op bezoek, warm weer!

hey iedereen,

ongeveer 3 weekjes geleden zijn mijn ouders langs gekomen wat heel erg leuk was. ze waren hier vanaf 26 april tot en met 7 mei. ik had ze woensdag avon dop gehaald van het vliegveld derna gingen we naar het huis toe zodat hun iedereen konden ontmoeten en hadden wat gedronken. de volgende dag was ik vrij dus ging ik met mijn ouders naar de mall eerst want het regenden heel erg hard en toen waren we later downtown halifax gegaan en naar de waterfront wat gegeten. helaas regende het zo hard en waren we echt een bezopen kat toen we bij de auto weer terug kwamen.

op vrijdag moest ik gewoon naar school en na school hadden we mijn prom jurk opgehaald want die was klaar en had hem ook effe aan gedaan om te showen aan mijn ouders :). derna hadden we nog wat rond gereden in halifax en uiteten geweest bij the waterfront in halifax again.

in het weekend zijn we naar een deel van de valley gedaan wat echt heel erg op nederland lijkt ondanks de heuvels maar heel veel platteland en kleine dorpjes. waren ook naar peggy's cove geweest.

van maandag tot en met woensdag gingen we wat rond reizen in Nova scotia en wouden we naar boven gaan richting Sydney de eerst nacht hadden in een klein dorpje geslapen, het viel alleen een beetje tegen der was geen 1 restaurant open en niks echt te doen dus werd het piza. de volgende dag reden we naar sydney en het regende zo hard niet normaal dus waren we effe in de mall gegaan wat niet zoveel was en elke hotel zat vol vanwege een congres dus hadden we maar weer wat terug gereden en ergens anders overnacht. op woensdag zaten we in de ochtend terug te rijden en gingnen we smiddags naar halifax en aten we bij ons favoriete resaturatn waar we in het weekend ook al hadden gegeten. uit eindelijk was ons tripje een beetje in de soep gevallen maar het was als nog wel leuk hihihi.

op donderdag en vrijdag moest ik gewoon weer naar school en had ik ook op donderdag avond de school dance, dus mijn ouders hadden een diner met mijn host-paretns. verder hadden we na school wat gedronken bij tim hortons en wat rond gereden.

in het weekend hadden we nog wat gewinkeld op zaterdag en wat gegeten bij ons restaurantje in halfiax (again) en veel gekletst. s'avonds hadden we een big diner again bij mijnn host-dad brother dat woont aan de lake en hadden we mosselen, kreeft, hamburgers, salade's, etc. we moesten perse kreeft eten want het seizoen was net geopent en in nederland eet bijna niemand het en hier is het heel normaal om elke week dan te eten (ik niet hoor).

op zondag gingen me ouders alweer naar huis en kwamen ze s'ochtends nog effe langs om afscheid te nemen voor ze naar het vliegveld gingen. ik heb het heel erg leuk gehad met ze in de 1,5 week en ook omdat ik ze alles in het echt kon laten zien. kijk der deels nog steeds om naar huis te gaan maar soms ook weer niet. love you pap & mam.

veder heb ik het de afgelopen 2 weken druk gehad om alles voor school te doen wat ik in 3 dagen had gemist want het was erg veel en ben ik ook afgelopen week weer naar peggy's cove geweest met alle exhange students en het is de bekende vuurtoren hier in Nova Scotia. nu heb ik 4 dagen vrij en was het afgelopen week 2 dagen eingelijk rond de 30 graden en kondne we onze zomer kleding aan en hopelijk gebeurt het snel weer want ben wel klaar met de kou nou.

ik spreek jullie snel weer, nog maar 1 maand en 11 dagen en dan ben ik weer in Nederland.

groetjes uit Nova Scotia

Reacties

Reacties

Monique

Hey Beaudine,

Wat een leuke blog heb je weer geschreven. Jouw ouders zijn gisteren hier geweest en van hen ook al veelvan jullie belevingen gehoord. Ze vonden het heel fijn jou weer te zien en erg leuk om alles met eigen ogen gezien te hebben.
Het gaat nu echt opschieten hoor. Zes weken. Wat is het snel gegaan. Ik kan me voorstellen dat je het aan de hele kant leuk vindt om weer naar Nederland te gaan maar aan de andere kant het jammer vindt daar alles achter te moeten laten.
Ik wens je jouw de laatste weken nog veel plezier en een hele mooie afsluiting toe. Xx

Gezanne

Wat een verrassing om nog een blog te kezen terwijl je het ff bizar druk had met school. Komende weken nog leuke dingen en dan op naar huis (hond en fiets)
Love You

Cary

He Beaudine, dit zal wel je laatste blog zijn. Was wel jammer dat het zo nat was gedurende de bezoek van je ouders. Je vader vertelde ook vol trots hoe blij hij was om weer te kunnen knuffelen. Nog 1 maand en 11 dagen, time flys when your having fun. Het is in elk geval een life time experience die je beleeft en gedaan heb waar je best trots op mag wezen. Ze zegen wel eens de laatste loodjes wegen het zwaarst maar dat gaat hier denk ok niet op, take care de laatste maand and cu when your back, Ben benieuwd naar je foto's en verhalen.
Grtz Cary

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active